Tekenen kun je leren……

Er staat genoeg tekst op de tekeningen. Dus minder erbij gezet. Ik wil het boek uitwerken, maar het vraagt even wat meer doorzettingsvermogen merk ik.
Ik krijg steeds meer plezier in bloemen die uitgebloeid raken.
Kies een persoon van tv en zet het beeld stil. Wel leuk om te doen☺️
Van wat foto’s van m’n telefoon nagetekend
Mijn tekenspulletjes op de kast
Op pad met de urban sketchers . Ik had een boekje over het tekenen van mensen. Leuk om uit te proberen.
Dagje oppassen
Ze was boos omdat haar broer iets deed wat haar niet zinde😉
Bloemen van de buren die op huwelijksreis gingen. Nu geniet ik ervan☺️
Teken iets wat transparant is. Morgen nog eens proberen. Mijn geduld is wat minder op het moment. Nog twaalf dagen, dan is het werkboek uit.😇

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. Ria
    feb 26, 2023 @ 19:48:26

    Knappe Tonneke Wat heb je veel gedaan,wat een leuke dingen allemaal,ik vind het heel knap die schaduw met alles,heel knap, die bloemen zijn echt,om weg te gooien en geweldig Hoe je het allemaal
    hebt getekend,je herkend het allemaal.Ook die oppastekening,leuk hoor. Nog veel succes,mag best een beetje pauze nemen.Leuk hoor.

    Geliked door 1 persoon

    Beantwoorden

Plaats een reactie